lördag 20 november 2010

1
2
Jag har ingen som helst ork till att fota ordentligt med systemkameran, så nu fick photo booth visa sina fantastiska egenskaper! Nej.

Vi efterlyste ju EXTREMT HÖGT OCH OTROLIGT NÄRA i bloggen förra veckan, och fick inga bra tips alls. Men idag hittade vi den på Emmaus. Åh, älskade Emmaus. Sedan köpte jag även LYCKAN ÄR EN SÄLLSAM fågel, som alltid finns på Emmaus, men som jag köpte först idag.

Tjoho. Det var ett tag sedan jag köpte böcker. Det är alltid lika fint.

1 kommentar:

Jessica (ord och inga visor) sa...

men ni fick ju visst bra tips! bokborsen.se är en guldgruva för ohittbara böcker. Men nu gick jag in och såg att boken inte fanns där, sjukt. Jag shoppar hursomhelst massor därifrån som inte annars går att få tag på. ett tips till en annan gång :) hoppas att du gillar safran foer-boken!